استفاده از چسب بتن
نوشته شده توسط : admin

استفاده از چسب بتن می تواند یک کار سخت برای علاقه مندان به این کار باشد، زیرا شما ممکن است بترسید که شاید هر گونه اشتباهی که انجام می دهید، دائمی شود. با این حال، اگر شما با برنامه ریزی کافی این کار را انجام دهید و چسب بتن مناسب را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید، شما می توانید با اعتماد به نفس هر بتنی را بچسبانید!

چه چیزهایی می توانید به بتن بچسبانید؟

شما ممکن است بخواهید از چسب بتن برای چسباندن بتن به فرش، اجزای آشپزخانه، کاشی و یا سنگ استفاده کنید. کاری که باید انجام دهید که دستورالعمل شرکت سازنده چسب بتن را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که چسب مناسب برای کار شما است.

چه نوع چسب بتنی استفاده کنیم؟

نوع چسب بتن مورد استفاده شما بستگی به کاربرد و استفاده شما دارد. برای مثال، نوع ملات مورد استفاده در ساختمان. این کار آسان خواهد بود که از یک کیت چسبی استفاده کنید که می توانید از هر فروشگاه ابزارآلاتی خریداری کنید. آنها را مخلوط کرده و بعد می توانید در صورت نیاز با یک ماله چسب را مورد استفاده قرار دهید.

برای کارهای دقیق تر، بهترین چسب بتن یک چسب سیلیکونی 100 درصدی است. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید یک سینک آشپزخانه سرامیکی را به یک آشپزخانه بتونی بچسبانید، باید درزهای دو ماده به خوبی به هم بچسبند و سطح آنها بسیار خوب به نظر برسند. شما می توانید یک چسب سفید رنگ درخشان، که مناسب برای آشپزخانه و حمام است را انتخاب کنیم. چسب بتن تیوپی به راحتی قابل استفاده است، اغلب در یک تیوپ قرار می گیرد که بدین معنی است که شما می توانید چسب را با دقت بیشتری نسبت به چسب های کاسه ای استفاده کنید و همچنین ضد آب نیز هستند.

اگر شما نیاز به استفاده از برخی چسب های بتن برای چسباندن بتن به کاشی دارید، پس از آن ممکن است یک عامل باندینگ عمومی مبتنی بر آب مانند امولسیون پلی اتیل استات مناسب تر باشد. بتن را به سرعت به سطوح می چسباند و بسیار با دوام است.

گزینه دیگری برای کاشی کاری، چسب بتونه مصالح ساختمانی است که بسیار کاربردی است.




:: برچسب‌ها: چسب بتن ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: